LiveZilla Live Help
Онлайн магазин Jata България | Продукти за дома | Продукти за кухня | Здраве и красота Онлайн магазин Jata България | Продукти за дома | Продукти за кухня | Здраве и красота  
Начало| За Jata| Магазини| Сервизи| Контакти|
Тел.: 0700 11 770
Мобилен: 0887 411 400
Продукти от Испания
Регистрация »
Забравена парола »
Connect to your Google AccountИзползвайте данните си от Google за да влезете в сайта. Сайтът ще вземе само Име, Фамилия и E-mail и ще Ви създаде потребител.

Гаранция Jata

Уважаеми клиенти,

Благодарим ви, че закупихте продукт на Jata. Надяваме се, че ще останете доволни от неговата употреба.

В случай че продуктът дефиктира и се появи нужда от гаранционен сервиз, моля да се свържете с прекия си продавач или с представител на нашата мрежа от упълномощени сервизни центрове в страната. За да избегнете ненужно неудобство, ви препоръчваме да прочетете внимателно документацията, преди да потърсите гаранционно обслужване.

Продуктите Jata са направени по най-високите стандарти и предоставят много години отлична работа.

Jata предлага на своите клиенти гаранционно обслужване в сервизните центрове на Интерсервиз Узунови АД на територията на България при гаранционните условия* упоменати в гаранционната карта за периода както следва:

  • 2 години безплатно гаранционно обслужване за всички електроуреди.
 

 

Гаранция

Тази гаранция е валидна за продукт на Jata, при условие че той е закупен в рамките на зоната на гаранцията. С тази гаранция Интерсервиз Узунови АД гарантира, че продуктът няма да има дефекти в материалите и изработката за период не по-малък от ДВЕ ГОДИНИ от датата на покупка.

Интерсервиз Узунови АД, която представя Jata за България ще уважи тази гаранция, в посочените сервизни центрове собствени или оторизирани. Ако по време на гаранционния срок се установи дефект в продукта (към датата на покупката), дължащ се на неправилни материали или неправилна изработка, представител на Jata или на мрежата от упълномощени сервизни центрове в рамките на зоната на гаранцията ще поправи или (по усмотрение на Jata) ще замени безплатно продукта или дефектиралите му части според условията и ограниченията по-долу. Интерсервиз Узунови и представители на мрежата от упълномощени сервизни центрове могат да заменят дефектирали продукти или части с нови или преработени продукти или части. Всички заменени продукти и части стават собственост на Интерсервиз Узунови АД.

За да бъде регистриран Вашият уред и заведен на отчет за гаранционно обслужване в упълномощените сервизи на Jata е необходимо да регистрирате гаранционната си карта като попълните следната форма не по-късно от 10 дни от датата на закупуване.



*Всеки клиент е длъжен да се запознае с пълните гаранционни условия


:: Пълни гаранционни условия ::  
  "ИНТЕРСЕРВИЗ УЗУНОВИ" АД - JATA ГАРАНЦИЯ
 

УСЛОВИЯТА НА ГАРАНЦИЯТА:

1. Гаранционният срок е 24 месеца от датата на закупуване на стоката за всички уреди

2. Вашият гаранционнен уред може да бъде регистриран и on-line на aдреси: www.jata.bg или www.intermarket.bg
3. Тази гаранционна карта е валидна само ако първа страница е попълнена изцяло и четливо в момента на получаване на стоката и съдържа печат на Интерсервиз Узунови АД, име и подпис на продавача и клиента и е придружена от документ,доказващ покупката/ касова белезка или фактура/.
ЗАБЕЛЕЖКА: Изключение от това правило се допуска само за определени дострибутори с предварително писменно потвърждение от Интерсервиз Узунови АД в този случай се признава за дата на закупуване на уреда, датата на фактурата представена заедно с подпечатана гаранционна карта пред оторизираните сервизи
ВНИМАНИЕ ! Повредени или неправилно попълнени гаранционни карти са невалидни.
4. Ако датата на закупуване не е отразена в гаранционната карта и липсва фактура за покупка, за валидна се приема датата на производство на уреда, отразена в серийният номер.
5. За да бъде призната гаранцията на перални машини, съдомиялни машини, климатични системи, ел. И газови бойлери и газови котли монтажът трябва да бъде извършен от оторизираните сервизи на Интерсервиз Узунови АД.

6. Тази гаранция не се отнася за:
6.1 Пластмасови части, каучукови части и стъклени части, намиращисе по външните стени на уреда, за ел.крушки и лампи, за външни захранващи кабели и за всички други принадлежности и аксесоари, които нямат сериен номер, както и материали, необходими за монтиране на електрически и газови домакински уреди.
6.2 Козметични повреди по външната страна на корпуса, както и при нормално износване на механични компоненти, подложени на износване в поцеса на нормална експлоатация / оси, ремъци, лагери и др/.
7. В случай на дефект е желателно изделието да се достави в сервизната база в оригиналната си опаковка. В противен случай сервизът не носи отговорност за козметични повреди, настъпили по време на престоя на изделието в сервиза.

8. В СЛУЧАЙ НА РЕМОНТ:
8.1. Гаранционният срок не тече по време на престоя на уреда в сервиза.
8.2. Вносителят и сервизът не могат да бъдат отговорни за пропуснати ползи и последвали загуби в следствие на дефекта на стоката и престоя и в сервиза.
8.3. В случаите на нужда от замяна на части, възли или детайли при ремонт, дефектните такива стават собственост на сервиза и се вземат от сервизния техник за отчетност.

9. БЕЗПЛАТНОТО ГАРАНЦИОННО ОСЛУЖВАНЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОТКАЗАНО В СЛЕДНИТЕ СЛУЧАИ:
9.1. Когато не са спазени указанията за съхранение, монтаж или експолатация, посочени в Упътването за монтаж и експлоатация.
9.2. При несъответствие между данните в гаранционната карта и самата стока, както и когато табелката със серийния номер е била отстранена от уреда или заменена по какъвто и да е начин.
9.3. Когато е правен опит за отстраняване на дефекта от купувача или други неупълномощени лица.
9.4. Когато изделието се използва за каквито и да е професионални цели (различни от домашните), напр. отдаване под наем, обществени услуги и др. Тази клауза не се прилага в случай, че изделието е изрично предвидено и констуирано за това.
9.5. Когато повредата е настъпила вследствие на попадане на външно тяло (течности, мазнини, варовик и прах в голяма степен, насекоми и др.), вследствие на действие на агресивна външна среда или не са полагани елементарни грижи за изделието.
9.6. При повикване на сервизен техник на адрес, чийто повикване не е свързано с технически дефект, или при повреда, причинена при неправилна експлоатация на уреда, като в тези случаи клиентът заплаща разходите за труд и транспорт.
9.7. Ако изделието е сотавено за ремонт в сервиза и след тестване се установи, че отговаря на техническата спецификация (работи нормално), то клиента дължи такса за тестване съобразно утвърдения ценоразпис на сервиза.
9.8. Когато уреда е включен към ел. мрежа с напрежение различно от 220-230V 50Hz, при токов удар или неизправности в захранващата мрежа (незаземени контакти, проводници с несъответстващо сечение, проводници с нарушена изолация и пр.). Тази клауза не се прилага за газови уреди без ел. захранване.
9.9. Когато дефектът е вследствие на сътресения, на механични или други претоварвания, които са получени при небрежно отношение към уреда, при транспортиране или при природни бедствия-форсмажор (мълнии, наводнения, замръзване при отрицателни теператури и др.). Такива рискове се поемат от съответната застраховка на потребителя (ако има сключена такава).
9.10.При използване на остри предмети, нагревателни уреди, сол или агресивни миещи препарати за обезскрежаване на изпарителите на хладилници и фризери.
9.11.При използване на нестандартен редуцир-вентил, неподходящ маркуч или нестандартен газ пропан-бутан за газови отоплителни уреди и газови бойлери.
9.12. При включване на електрически бойлер към ел. мрежа без възвратен клапан, с неизправен термостат или друга автоматика, както и без вода в бойлера.

ВНИМАНИЕ! Не се приема уред за гаранционно или извънгаранционно обслужване в недобър външен вид и ненадлежно почистен.
10. Максималният срак за ремонт е 30 дни от деня за приемане на уреда за ремонт.
11. Няма законово предписание за максимален брой ремонтиу, които да налагат замяна науреда.
12. Централният сервиз си запазва правото в отделни случаи за различни класове уреди да избира мястото за ремонт на изделията.
13. Никой търговец/дистрибутор/ няма право по какъвто и да е повод да променя условията на тази гаранция.
14. Независимо от гаранцията продавачът/вносителят/ отговаря за липса на съответствие на стоката с договора за продажба.



Кошницата е празна
/catart_pictures/tn_jatabg-art-10004cv626-cat-lat.jpg


Уред за готвне на пара Jata CV 624

Цена: 95.00лв.
Онлайн промо цена: 69.00лв.

Добави в кошницата

* Произволно избран продукт в промоция
Цена на доставка за цялата страна
10.00лв без допълнително оскъпяване.

*вижте условията
» Керамични посуда
 
За контакти и помощ

Тел: 0887 411 400
E-mail: martin.atanasov@isu.bg

Специални отстъпки за покупки на едро!
Категории

» Продукти за дома
» Продукти за кухня
» Здраве и красота
Онлайн магазин

» Как да поръчам?
» Онлайн гаранция
» Плащане
» Доставка
» Гаранция Jata
Интерсервиз Узунови АД

» За Jata
» Магазини
» Сервизи
» Инструкции за употреба
» Контакти
© 2013 - 2017

Всички права са запазени от Интерсервиз Узунови АД

www.jata.bg

nerasoft v3.0.9.1
www.isu.bgwww.intermarket.bgwww.sharpbg.comwww.fagor.bgwww.smegbg.comwww.elicabg.com

www.silverline.bg
» Условия за ползване
 
Платете с карта, вашата покупка от магазина на JataПлатете с карта, вашата покупка от магазина на JataПлатете с карта, вашата покупка от магазина на JataПлатете с карта, вашата покупка от магазина на JataПлатете с карта, вашата покупка от магазина на JataПлатете с карта, вашата покупка от магазина на JataПлатете с карта, вашата покупка от магазина на JataПлатете с карта, вашата покупка от магазина на Jata
Vizia Design Studio